ads

Rujuk Semula Dengan Nuffnang


Akhirnya blog www.azrijohan.com rujuk semula dengan Nuffnang selepas beberapa ketika. Panjang juga jodoh blog ini dengan Nuffnang ya, hehehe..

Rasanya ramai juga blogger yang meninggalkan Nuffnang selepas kecoh isu Nuffnanng Kena Hacked tahun lepas. Mungkin mereka bimbang perkara lebih buruk akan berlaku, so terpaksalah mengeluarkan iklan Nuffnang daripada dalam blog.

Dengan perkembangan terbaru ni, diharapkan Nuffnang akan menjadi lebih baik hati dan pemurah dengan blog ini. Nak juga merasa income masyuk macam rakan blogger yang lain.

Tapi yang paling best dengan Nuffnang ni sebenarnya adalah komuniti blogger yang luas dan aktiviti menarik yang sering dilakukan setiap minggu.

Nuffnang, please be nice to me :)



{ 10 comments.. read them below or add one }

amirnawawi amirnawawi July 14, 2013
haha. Sempat cerai la sebelum nih?
Azri Johan Azri Johan July 16, 2013
@amirnawawi

sempat lah jugak, tapi sekejap je..
Mustaffa Yasin Mustaffa Yasin July 19, 2013
nuffnang masih saya guna juga.. selain innty
zuan zuan July 22, 2013
ak pun masih setia dengan nuff walaupu n xde la masyuk sangat.. tapi ok la kan dari takde langsung..hehe
sukmawati binti haronsukmawati binti haron July 24, 2013
masih setia dengan nuffnang.....
azrijohanazrijohan July 26, 2013
mesti status Gliterrati tu hilang kan kalau tak silap?
azrijohanazrijohan July 26, 2013
yup, sempat cerai
azrijohanazrijohan July 26, 2013
tak ok sebenarnya ^^
azrijohanazrijohan August 01, 2013
ada cerita pasal Nuffnang ni :D
sukmawati binti haronsukmawati binti haron August 01, 2013
kenapa ek..?