ads

Pakwe Impian


Sebenarnya Pakwe dan Impian merupakan dua benda yang berbeza. Pakwe merupakan panggilan buat kekasih hati yang berjantina lelaki, manakala impian juga disebut sebagai keinginan dan cita-cita.

Pakwe Impian pula hasil gabungan antara keduanya, iaitu kekasih hati lelaki yang di-ingini oleh para anak dara sekalian. Memang pakwe impian setiap gadis adalah berbeza-beza tetapi terdapat beberapa ciri yang mungkin sama. Mana tahu kan..

PAKWE IMPIAN WANITA MALAYSIA

Kepada mana-mana gadis yang masih single, dan mencari jejaka untuk dijadikan pakwe impian.. boleh cuba berkenalan dengan beberapa nama yang aku senaraikan di bawah ni.

Ramai cakap diorang ni memang menepati ciri-ciri seorang pakwe impian. Jom usha siapakah mereka.
  1. Abang Ensem
  2. Ariff Shah
  3. Denaihati
Oh ya, korang rasa kan.. ape ya ciri-ciri yang perlu ada dalam diri seorang lelaki untuk menjadi seorang pakwe impian ni? Mungkin ada juga yang nak tahu tapi malu nak bertanya so boleh dia baca entri ni nanti :)





{ 17 comments.. read them below or add one }

Izzuddin Fauzi Izzuddin Fauzi February 03, 2013
Hahahahahahahaha... Nak lawan Awek IMPIAN nieee... :)
HooToh TuDia HooToh TuDia February 03, 2013
Salam.. tertarik dengan entry ni. Terutama mengenai ciri-ciri lelaki idaman. Tapi harus diingat, lelaki juga ada ciri wanita idaman mereka..

Hootoh Tudia baru aje baca Boyfriend Unggul Idaman Semua Wanita - Boyfriend Unggul pastinya menjadi Idaman Semua Wanita. Seandainya, wanita mampu mencipta ciri-ciri lelaki idaman mereka..
xila dot xila dot February 04, 2013
haruslahhhh taff perkasa...hade? ngehngeh
Khairul Asrol Khairul Asrol February 04, 2013
itu semua yg kat atas tu semuanya hensem. bukan sekadar rupa, tetapi bergaya dan bekerjaya! :D
Katak Comel Katak Comel February 04, 2013
senarai yg ko kasi mmg xley blah..Katak Comel xnk msukkn ke..ahaha
Azri Johan Azri Johan February 04, 2013
@Katak Comelkatak tak boleh jadi pakwe. hehehe
Man Man February 04, 2013
Tapikan aritu ada perempuan panggil member dia yang perempuan pakwe gak.
hafiz hafizol hafiz hafizol February 04, 2013
nanti buat entri ' makwe impian ' plak yer... masukkan FL, yuyu zulaikha dgn hanis Zalikha.. Hahaha :p
tyka tyka February 04, 2013
nak pakwe soleh dan kuat agama je.. tak kisah hensem tak hensem... kalau dapat hensem, itu adalah bonus.. kan kan kan...
Azri Johan Azri Johan February 05, 2013
@Manwhoa seriously? dekat mana?
Azri Johan Azri Johan February 05, 2013
@hafiz hafizolhehe takut lah nak buat.. maluuu :p
Azri Johan Azri Johan February 05, 2013
@tykayup, betul jugak tu :) tapi saya tak nak pakwe lah.. haha
Asmieza As Asmieza As February 05, 2013
Kalau pkwe impian ni susah nak dapat. Tp kalau tak mau tu la yang dapat ;)

P/s : Dah pernah jadi
Syaifuddin Alias Syaifuddin Alias February 05, 2013
aku nak jadi suami idaman..kah3