ads

Macam Mana Nak Beli Rumah Tanpa Modal?

beli rumah tanpa modal

RUMAH - Salah satu keperluan utama bagi manusia untuk berlindung daripada panas dan hujan, juga sebagai tempat untuk mendapatkan ruang privasi.

Tapi tahukah korang, rumah adalah satu aset yang sangat terhad dan semakin hari bilangan rumah adalah semakin sedikit.

Kos yang sangat banyak diperlukan untuk membina lebih banyak rumah dan pembinaan lebih banyak rumah untuk menampung manusia yang semakin bertambah di atas muka bumi ini mengorbankan beratus ekar hutan yang menjadi pasak bumi selama ini.

Oleh sebab itulah, rumah-rumah yang ada sekarang ni sangat sukar untuk dibeli kerana harga nya yang melonjak naik dari semasa ke semasa. Ini adalah fakta yang benar dan tidak mustahil satu hari nanti harga rumah yang dijual semakin tinggi dan tidak masuk akal.

Walaubagaimanapun, seorang anak muda tempatan berbangsa melayu iaitu Saudara Faizul Ridzuan berjaya memiliki lebih daripada 23 buah rumah pada umur 30 tahun sahaja.

Bagaimana beliau berjaya mengumpulkan aset yang sangat berharga sebanyak itu? Ini semua disebabkan beliau menguasai ilmu dan teknik untuk membeli rumah tanpa sebarang modal.

Macam Mana Nak Beli Rumah Tanpa Modal?

Dengar memang macam tak percaya je kan, tapi selepas beli sendiri Ebook Rahsia Pelaburan Hartanah Tanpa Modal ni dan baca sendiri daripada muka depan sampailah muka surat terakhir, barulah sedar bahawa semua ini boleh dilakukan asalkan kena dengan caranya.

 

Insyallah selepas ni aku akan sertai juga Seminar Eksklusif Pelaburan Hartanah Tanpa Modal untuk dengar sendiri curahan ilmu daripada pakar hartanah Malaysia termasuklah Saufi Karim dan Faizul Ridzuan sendiri.

Seminar ni nanti mesti sesuatu yang sangat menguntungkan kerana perkongsian ilmu yang diberikan nanti adalah berdasarkan pengalaman peribadi mereka sendiri yang sudah lama berkecimpung dalam bidang hartanah.

Baca Ebook + Hadir sendiri seminar pastinya memberikan kesan yang lebih baik buat aku yang masih dalam proses pembelajaran. Insyallah dalam masa tiga atau empat tahun aku sendiri sudah boleh beli rumah sendiri tanpa sebarang modal. Aminnn..

Oh ya, sebelum terlupa.. aku daftar seminar ini dengan yuran yang murah sebab aku merupakan antara orang yang terawal mendaftar seminar ni. Harga asal RM497, dan alhamdulillah aku cuma perlu bayar RM97 sahaja.

Ada lagi 30 tempat kosong untuk harga promosi ni, jadi kepada sesiapa yang berminat untuk hadirkan diri ke seminar ini nanti boleh lah daftar dengan segera di Laman Web Ini.

Jumpa anda di sana nanti ya :D




{ 18 comments.. read them below or add one }

afifudinsohaini afifudinsohaini January 20, 2013
menarik dengarnya.muda2 aset aset dah berbukit sapa xmo kan..
Blog Sensasi Blog Sensasi January 20, 2013
rumah..memang semua org perlukan rumah..ada peluang jgn tunggu lg beb
zool zool January 20, 2013
oo ada seminar ye.. buku Faizul Ridzuan tu memang menarik .. boleh menjadi panduan untuk beli rumah
Azri Johan Azri Johan January 20, 2013
@Blog Sensasipeluang yang baik jangan dilepaskan begitu saja :D
Azri Johan Azri Johan January 20, 2013
@zoolmemang sangat berguna :)
Juan Juan January 20, 2013
saya beli rumah dengan modal, hehehe
Syaifuddin Alias Syaifuddin Alias January 21, 2013
aku beli rumah guna duit mak bapak.kah3
Fendy Fendy January 21, 2013
aku nak beli rumah besar nt...ada kolam renang...senang nak mandi..
Azri Johan Azri Johan January 21, 2013
@Fendynice tu, nnt boleh lah tumpang sekaki ya ;)
cikgu Naman cikgu Naman January 22, 2013
haritu keluar RM1k beli rumah ;)

Macam mana agaknya tanpa modal ye?
boni kacak boni kacak January 22, 2013
ada rezeki pun aku nak pergi jugak lah seminar2 macam ni.. masa muda ni lah kena rancang macam2 sebenarnya
Izzuddin Fauzi Izzuddin Fauzi January 22, 2013
Nice seminar yang baguz :)
Arrazi Arrazi January 31, 2013
Perlu kumpul aset dan kurangkan liabiliti. Terima kasih perkongsiannya Azri
Asyrof Asri Asyrof Asri February 16, 2013
Perkongsian yang sangat bermanfaat.

Betul, kita perlu bina aset dari sekarang.

Terima kasih Azri yang comey sangat tu.