Perayaan Hari Raya Idul Fitri 2011



Assalamualaikum dan salam ramadan al-mubarak aku ucapkan kepada semua. Masuk hari ke-empat berpuasa, bahang Perayaan Hari Raya Idul Fitri 2011 dah pon hangat dirasai. Ya, kalah bahang bulan ramadan yang mulia ini.

Buktinya...di kampus aku je,ramai dah sibuk-sibuk membeli tiket bas dan ETS untuk pulang ke kampung masing-masing untuk Perayaan Hari Raya Idul Fitri 2011 termasuk lah aku. Hehehehe...nak buat macam mana kan. Banyak faktor yang memaksa aku beli tiket awal.

Biasa lahh...korang semua mesti tau kan, tiap kali musim perayaan je lebih-lebih lagi Perayaan Hari Raya Idul Fitri, tauke bas la yang paling untung sekali kat Malaysia ni sebabnya ramai orang yang nak menggunakan perkhidmatan mereka untuk pulang beraya di kampung.


Para pelajar la kot yang mendominasi golongan ni. Yela,nama pon student kan...mana ada kereta lagi. Ye tak? Kalau ade pon....diorang malas nak bawak kereta tu balik semata-mata untuk cuti seminggu je. Banyak kos pulak tu kalau naik kenderaan sendiri masa Perayaan Hari Raya Idul Fitri, lebih baik naik bas je...Jimat.hehehe....aku ni dah macam promoter bas express pulak

Selain pasal bas, aku tengok sekarang ni pon ramai blogger yang dah rajin buat entri pasal Perayaan Hari Raya Idul Fitri 2011. Contohnya macam Kad Raya, Langsir Murah, dan macam macam lagi yang berkaitan dengan raya. Mana la tak terasa kehangatan musim Perayaan Hari Raya Idul Fitri 2011 yang akan datang tak lama lagi....

So,kalau korang ada info pasal Perayaan Hari Raya Idul Fitri 2011 ni,tak kisah la pasal apa-apa...mercun ke....hape ke. Ape salahnya korang buat entri untuk berkongsi dengan orang ramai. Tak rugi pon kalau kita share-share ni. Lebih-lebih lagi kalau korang ada perniagaan sendiri, ni la masa nya nak buat sale besar-besaran...hehehe....kalau buat promosi sempena Perayaan Hari Raya Idul Fitri 2011 lagi lah CUN!

Okeh,tu je aku nak taip. Oh ya..lupa lak. Kalau korang nak tau...Tiket ETS sempena Perayaan Hari Raya Idul Fitri 2011 dah habis. Siap keluar kat paper lagi. So,carilah lah inisiatif lain ye untuk balik ke kampung nanti. Kalau takde pun...ape salah nya tahun ni tak payah raya..hehehe,boleh tak agak-agak?

KEEP ON SMILING:)



SILA KONGSIKAN

Azri Johan

Jom Follow : Facebook | Twitter | Instagram | Google+
Artikel di blog ini adalah tentang pengalaman hidup penulis dan juga beberapa perkongsian rawak. Diharap para pembaca berfikiran positif dan terbuka. Sila rujuk Penafian/Disclaimer untuk maklumat lanjut. Terima Kasih.
6 Feedback:

Post a Comment

Copyright by Blog Azri| Thanks Forblogger and Templateism | Azri Network (IP0397606-A)